آماده باش امدادگران هلال‌احمر در ۵ استان کشور-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

آماده باش امدادگران هلال‌احمر در ۵ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیرو‌های امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 11
کد خبر: ۱۵۸۶۶۵

به گزارش راهبرد معاصر مهدی ولی پور با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نیرو‌های امداد و نجات در ۵ استان کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.

مهدی‌پور افزود: از شهروندان خواهش می‌کنیم که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی حاضر نشوند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار